قسمتی از متن :
17
عنوان
صفحه
مقدمه
1
بيان مسئله
2
تعريف کم روئي
5
اهميت مسئله کم روئي
6
مراحل آزمون مسئله کم روئي
8
نظريه ريموند – دوسن لوران در پديده کم روئي
10
علل و عوامل کم روئي از نظر ريموند دوسن لوران
11
نظريه ژان شاريته و تامهو برانيه در پديده کم روئي
14
علل و عوامل مؤثر در تربيت خانوادگي از نظر شاريته و برانيه
14
نتيجه گيري
15
فهرست منابع
17
فهرست مطالب
2
مقدمه :
کم روئي يک پديده رواني اجتماعي مي باشد . رواني از آن جهت که ما بسياري از افرادکم رو را مشاهده مي کنيم که ظاهراً هيچ ويژگي غير عادي ندارند . اما خود در درون خود احساس کم رو بودن را دارند و اجتماعي به اين دليل که اين احساس ضعف در جمع بروز مي کند .
در اکثر اجتماعات بشري حيا همواره امري پسنديده و نيکو به حساب آمده است . اما بايد بين حيا و کم روئي تفاوت قائل شد . حيا همواره امري اختياري است حال آنکه کم روئي امري غير اختياري مي باشد . کم روئي فرد را از بسياري از اعمال که هيچگونه منافاتي با رعايت ادب و شئونات اسلامي ندارد و صرفاً يک حالت جمعي دارد ، باز مي دارد . کم روئي پديده اي است که سرتاسر زندگي فرد کم رو را تحت تاثير خود قرار مي دهد و بسياري از استعدادهاي او را از بين مي برد و فرد از صحنه زندگي اجتماعي نيز ضعف و نا توان ظاهر مي سازد .
"برانيه کم روئي را نوعي بيماري رواني تلقي مي کند که ابتدا در ضمير باطن ريشه مي دواند و مزمن مي شود و سرانجام جسم او را نيز از تحرک مي اندازد . "
افراد کم رو از رفتارهاي اجتماعي بيشتر منفعل ظاهر مي شون تا فعال ، آنها از قرار گرفتن در جمع مي ترسند و هنگامي که در جمع ظاهر مي شوند ، خود را گم مي کنند و احساس درد و رنج مي کنند و اگر هم بخواهند مطلبي را در جمع ابراز کنند ، فراموشي بر آنها قلبه مي کند مثل اينکه مغز آنها از کار افتاده است .
تصاویری از چند صفحه نخست فایل :
توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
برچسب های مهم