محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 242
  • بازدید دیروز : 263
  • بازدید کل : 836380

دانلود تحقیق رتبه بندی صفحات یا پیج رنک 20 ص


دانلود تحقیق رتبه بندی صفحات یا پیج رنک  20 ص

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (رتبه بندی صفحات یا پیج رنک 20 ص) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

1

‏رتبه بندی صفحات یا پیج رنک قسمت اول

‏در این سری مقالات سعی بر اینست که بطور کلی و تخصصی‏ ‏ راجع به ‏الگوریتم پی آر گوگل و اهمیت آن از لحاظ بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جستجو ‏صحبت کنیم و تکنیک های لازم جهت بهبود سایتها را در اختیار خوانندگان قرار ‏دهیم.

‏پی آر یک متغیر عددی است که نشان می دهد یک سایت در دنیای اینترنت ‏از چه اهمیتی برخوردار است. گوگل این اهمیت را از طریق لینک ها تشخیص می دهد و وقتی ‏یک سایت به سایت دیگری لینک می شود، از لحاظ گوگل‏ ‏ بدین معنی است که آن سایت یک رای ‏به سایت دیگر داده است. هرگاه رای های زیادی از طریق سایتهای دیگر به یک سایت می ‏رسد این بدین معنی است که آن سایت از اهمیت بالاتری برخوردار است. همچنین سایت رای ‏دهنده اهمیت رایش به اهمیت خودش بستگی دارد بدین معنی که هرچه اهمیت بالاتری داشته ‏باشد ، رای های آن نیز پر اهمیت تر است. گوگل اهمیت صفحات وب را از روی همین رای ها ‏و اهمیت آنها حساب می کند.

‏پی آر روشی است که گوگل به واسطه آن اهمیت صفحات وب را تا یین ‏میکند. این امر از این لحاظ برای گوگل مهم است زیرا که بواسطه این اهمیتو رای ، ‏گوگل رتبه بندی صفحات وب را تایین میکند و صفحه ای که رتبه پی آر بالاتری دارد از ‏صفحه همتای خود رتبه بالاتری خواهد داشت و این به خاطر پی آر است. در حالی که این ‏تنها فاکتور رتبه بندی نیست ولی جزو فاکتورهای مهم موتور جستجوی گوگل است و اخیرا ‏تمام موتورهای جستجو به نوعی از این فاکتور پراکندگی برای رتبه بندی های خود

2

‏استفاده می کنند.

‏در اینجا باید خاطر نشان کنم که همه لینکهایی که به یک سایت بر ‏میگردد، توسط گوگل به حساب نمی آید و فقط تعداد محدودی از آنها را به شمار می آورد. ‏در حال حاضر گوگل اکثر لینکهایی را که از مزرعه لینکهای شناخته شده می آید فیلتر می ‏کند. مزرعه لینکها سایتهایی هستند که فقط لینک در خود نگه داری می کنند و خاصیت ‏مثبتی در اینترنت ندارند و چون این عمل ماهیت اهمیت سایتها را برهم می زند ، گوگل ‏آنها را فیلتر می کند. بعضی از این لینکها حتی می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما ‏در گوگل شود. گوگل می داند که صاحبان سایت نمی توانند لینکهایی را که به آنها می ‏شود کنترل کنند ولی می توانند اینکه به چه سایتی لینک شوند را کنترل کنند ، پس خیلی ‏دقت کنید به چه سایتهایی لینک می دهید.

‏رتبه بندی صفحات یا پیج رنک قسمت دوم

‏پیج رنک چگونه محاسبه می شود ‏؟

‏برای محاسبه پی آر یک صفحه ، تمامی لینکهایی که به آن صفحه بر ‏میگردند مورد محاسبه قرار می گیرند. و این هم لینکهایی که از داخل سایت به آن متصل ‏میشوند را در بر می گیرد و هم لینکهای خارجی.

PR(A) = (1-d) + d(PR(t1)/C(t1) + ... + PR(tn)/C(tn))

‏این تساوی است که طی آن پی آر ‏یک صفحه محاسبه می شود. این الگوریتم پی آر است که هنگام راه اندازی ابتدایی‏ ‏ پی آر ‏انتشار یافت. و احتمال اینکه گوگل نیز از مشابه همین فرمول استفاده کند وجود دارد

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 489

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما