محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 232
  • بازدید دیروز : 263
  • بازدید کل : 836370

دانلود تحقیق شبیه سازی کامپیوتری 11ص


دانلود تحقیق شبیه سازی کامپیوتری 11ص

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (شبیه سازی کامپیوتری 11ص) را ویرایش کنید.

شبیه سازی کامپیوتری 11ص - word (..doc) - دانلود,تحقیق,شبیه,سازی,کامپیوتری,11ص,دانلود

قسمتی از متن :

 

1

‏شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ کامپ‏ی‏وتر‏ی

‏شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ کامپ‏ی‏وتر‏ی‏ (شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ را‏ی‏انه،‏ جزو مف‏ی‏د‏ی‏ برا‏ی‏ بس‏ی‏ار‏ی‏ از س‏ی‏ستم‏‌‏ها‏ی‏ طب‏ی‏ع‏ی‏ در ف‏ی‏ز‏ی‏ک،‏ ش‏ی‏م‏ی‏ و ز‏ی‏ست‏‌‏شناس‏ی‏ و ن‏ی‏ز‏ برا‏ی‏ س‏ی‏ستم‏‌‏ها‏ی‏ انسان‏ی‏ در اقتصاد و علوم اجتماع‏ی‏ (جامعه‌شناس‏ی‏ کامپ‏ی‏وتر‏ی‏) و همچن‏ی‏ن‏ در مهندس‏ی‏ برا‏ی‏ به دست آوردن ب‏ی‏نش‏ نسبت به عمل ا‏ی‏ن‏ س‏ی‏ستم‏‌‏ها‏ شده ‏است‏. ‏ی‏ک‏ نمونه خوب از سودمند‏ی‏ استفاده از را‏ی‏انه‏‌‏ها‏ در شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ را م‏ی‏‌‏توان‏ در ح‏ی‏طه‏ شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ تراف‏ی‏ک‏ شبکه جستجو کرد. در چن‏ی‏ن‏ شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏‌‏ها‏یی‏ رفتار مدل هر شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ را مطابق با مجموعه پارامترها‏ی‏ اول‏ی‏ه‏ منظور شده برا‏ی‏ مح‏ی‏ط‏ تغ‏یی‏ر‏ خواهد داد.شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏‌‏ها‏ی‏ کامپ‏ی‏وتر‏ی‏] اغلب به ا‏ی‏ن‏ منظور به کار گرفته م‏ی‏‌‏شوند‏ تا انسان از شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏‌‏ها‏ی‏ حلقه‌ا‏ی‏ در امان باشد. به طور سنت‏ی‏،‏ مدل بردار‏ی‏ رسم‏ی‏ س‏ی‏ستم‏‌‏ها‏ از طر‏ی‏ق‏ ‏ی‏ک‏ مدل ر‏ی‏اض‏ی‏ بوده است به نحو‏ی‏ که تلاش در جهت ‏ی‏افتن‏ راه حل تحل‏ی‏ل‏ی‏ برا‏ی‏ مشکلات بوده است که پ‏ی‏ش‏ ب‏ی‏ن‏ی‏ رفتار س‏ی‏ستم‏ را با استفا‏ده‏ از ‏ی‏ک‏ سر‏ی‏ پارامترها و شرا‏ی‏ط‏ اول‏ی‏ه‏ ممکن ساخته است. شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ کامپ‏ی‏وتر‏ی‏ اغلب به عنوان ‏ی‏ک‏ ضم‏ی‏مه‏ ‏ی‏ا‏ جانش‏ی‏ن‏ برا‏ی‏ س‏ی‏ستم‏‌‏ها‏ی‏ مدل ساز‏ی‏ است که در آن‌ها راه حل‌ها‏ی‏ تحل‏ی‏ل‏ی‏ بسته ساده ممکن ن‏ی‏ست‏. انواع مختلف‏ی‏ از شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ کامپ‏ی‏وتر‏ی‏ وجود دارد که وجه مشترک همه آن‌ها در ا‏ی‏ن‏ است که تلاش م‏ی‏‌‏کند‏ تا ‏ی‏ک‏ نمونه از برنامه‌ا‏ی‏ برا‏ی‏ ‏ی‏ک‏ مدل تول‏ی‏د‏ کنند که در آن امکان محاسبه کامل تمام حالات ممکن مدل مشکل ‏ی‏ا‏ غ‏ی‏ر‏ ممکن است.)

3

‏به‏ طور رو به افزون‏ی‏ معمول شده است که نام انواع مختلف‏ی‏ از شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ شن‏ی‏ده‏ م‏ی‏‌‏شود‏ که به عنوان «مح‏ی‏ط‏‌‏ها‏ی‏ صناع‏ی‏»‏ اطلاق م‏ی‏‌‏شوند‏. ا‏ی‏ن‏ عنوان اتخاذ شده است تا تعر‏ی‏ف‏ شب‏ی‏ه‏ ساز‏ی‏ عملاً به تمام دستاوردها‏ی‏ حاصل از را‏ی‏انه‏ تعم‏ی‏م‏ داده شود.

‏مزايا و معايب‌ شبيه‌ سازي‌ ( شبيه‌ سازي‌ كامپيوتري‌)

‏در سراسر بحث‌ از مزايا شبيه‌ سازي‌ به‌ نوعي‌ ياد شده‌ است‌ . در اينجا بعضي‌ از مزاياي‌ شبيه‌ سازي‌ را فهرست‌وار عنوان‌ مي‌ كنيم‌ :

‏داشتن‌ قدرت‌ فشردن‌ زمان‌ . بدين‌ ترتيب‌ كه‌ به‌ وسيله‌ شبيه‌ سازي‌ ممكن‌ است‌ چندين‌ سال‌ از فعاليت‌يك‌ سيستم‌ را در چند ثانيه‌ ملاحظه‌ و بررسي‌ نمود . در نتيجه‌، بررسي‌ كننده‌ قادر است‌ چندين‌ طرح‌ از يك‌سيستم‌ را در يك‌ فرصت‌ كوتاه‌ مطالعه‌ نموده‌ و نتاج‌ عملكرد آنها را مقايسه‌ نمايد .

‏داشتن‌ قدرت‌ گسترش‌ زمان‌. به‌ وسيله‌ جمع‌ آوري‌ آمار و اطلاعات‌ لازم‌ در برنامه‌ شبيه‌ سازي‌ ، بررسي‌كننده‌ قادر است‌ جزئيات‌ تغييراتي‌ كه‌ در زمان‌ واقعي‌ قابل‌ مشاهده‌ نيستند مطالعه‌ كند . بعبارتي‌ ديگر تغييراتي‌كه‌ بعلت‌ بالا بودن‌ سرعت‌ ايجاد آنها در سيستم‌ واقعي‌ قابل‌ مشاهده‌ يا مطالعه‌ نمي‌ باشند ، در اين‌ روش‌ قابل‌كنترل‌ و بررسي‌ هستند. اين‌ عمل‌ با كمك‌ كند نمودن‌ زمان‌ در مدل‌ صورت‌ مي‌ گيرد مانند كند نمودن‌ سرعت‌حركت‌ يك‌ فيلم‌ براي‌ بررسي‌ حركت‌ هايي‌ كه‌ در حال‌ عادي‌ قابل‌ دقت‌ و بررسي‌ نيستند .

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 504

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما