محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 288
  • بازدید کل : 841968

دانلود مقاله آموزش فوتبال توسط پله


دانلود مقاله آموزش فوتبال توسط پله

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

آموزش فوتبال توسط پله

قسمتی از متن :

 

1

‏آموزش ‏فوتبال توسط پله

‏پله در 23 اکتبر سال 1940 در شهر (ترس کوراکوس و میناس گرایس ‏متولد شد . او دوران طفولیت خود را در شهر بارو مرکز سائوپائولو گذراند . در سال 1965 ‏به شهر سانتوس نقل مکان کرد و تحت سرپرستی مربی خود آقای والد ماردی بریتو در ‏آمد . دو سال بعد در حالی که هفده سال بیش نداشت مقام قهرمانی جهان را کسب کرد و پس ‏از آن به عنوان بزرگترین ورزشکار با استعداد جهان شناخته شد . تاکنون موفق به شکستن ‏تمام رکورد های جهانی نیز شده است .

‏علی رغم تمام این شهرت ها و محبوبیت ها پله ‏هیچ گونه تغییری نکرده است . او هنوز هم به سادگی و نفوذ پذیری روزی است که به شهر ‏سانتوس وارد شد .

‏تاریخ پیدایش فوتبال در آمریکا

‏انگلیس ها وقتی به ‏امریکا ‏مهاجرت نمودند تنها کلیسا ها و مذهب را با خودشان به آنجا نبردند .بلکه دورنمایی از

3

‏فوتبال ‏را ‏همراه بردند . خشونت اوایل آغاز فوتبال در آمریکا به اندازه خشونت ان در انگلستان ‏بود . در آن سال ها روی خشونت در بازی بیشتر تکیه می شد تا به ‏تکنیک ‏و ‏استراتژی . ‏چون از دهه 1800 جنتلمن ها و ‏مقامات اجتماعی به ان ‏ورزش ‏روی آوردند و لذا ‏از میزان خشونت کاسته و به تکنیک و هیجان بازی افزوده شد .

‏آغاز فوتبال در ‏آمریکا مدیون دانشگاه ها است . البته با تقلید از قوانین فوتبال انگلیسی از سال 1820 ‏به بعد دانشگاه پرتیستون شروع به نوعی بازی نمود که تقریبا دست رشته خودمان ‏بود . با توجه به اینکه از پاها استفاده وافر می نمودند.

‏در سال 1869 دانشگاه ‏پرتیستون 6 بر 4 دانشگاه راجرز را شکست داد که بعد ها آن مسابقه را مبدا آغاز ‏فوتبال در امریکا قرار دادند .

‏در سال 1873 نماینده ای دانشگاه های آمریکا به ‏اتفاق در کنفرانسی قانون یکپارچه شدن فوتبال را تصویب نمودند . و بعد از آن دانشگاه ‏ها فقط از یک قانون کلی در فوتبال پیروی می کردند . تنها دانشگاهی که مخالفت نمود و ‏سال های بعد به سایر دانشگاه ها پیوست دانشگاه هاروارد بود .

‏بین سال های 1875 ‏تا 1890 فوتبال محبوبیت خود را کم کم از دست می داد و این امر به دلیل محبوبیت عجیب ‏راگبی ‏در نزد مردم بود . که البته با وجود ‏مهاجرین بلوک غرب از قبیل انگلستان ، ‏اسکاتلند ‏، ایرلند ، آلمان غربی ، ‏ایتالیا ‏و مهاجرین بلوک شرق مثل آلمان شرقی ، لهستان ، چکسلواکی در شمال شرقی امریکا

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 189

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما