محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 138
  • بازدید دیروز : 388
  • بازدید کل : 836013

دانلود تحقیق درموردانواع شير خشك


دانلود تحقیق درموردانواع شير خشك

نام فایل : انواع شير خشك

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 15

حجم : 0 مگابایت


بنام خدا
انواع شير خشك

شير خشك نان

اين شير خشك از شير گاو بدون چربي ساخته شده است و منشاء چربيهاي اين شيرخشك روغنهاي گياهي مثل روغن ذرت –روغن آفتابگردان – روغن نارگيل و سويا مي باشد در واقع جانشين چربي گاو شده است و باعث جذب بهتر و كاهش ناراحتيهاي گوارشي بكار مي رود اين شير خشك از لحاظ توزيع مواد غذايي شبيه شير مادر است و براي نوزادان با وزن كامل متولد شده است و اين شير خشك در نوزاداني كه دچار اختلالات الكتروليتي و نارس و كمتر
از 1500 گرم نبايد استفاده شود.
شير خشك پري نان

اين شير خشك براي نوزادان نارس كمتر از 2500 گرم و نسبت به كمبود آهن حساسترند و لاكتوزش نيز كمتر است و پس در تركيبات آنها نياز به آهن بيشتري وجود دارد.

شير خشك آال 110
اين شير خشك فاقد لاكتولاز و حاوي پروتئين هيدروليزه شده كازوئين است و مخصوص نوزاداني است كه به دليل عدم تحمل لاكتوز اسهالهاي سخت دارند اين شير خشك هم در نوزاداني كه دچار اختلال دستگاه گوارشي و بدي جذب پروتئين سويا است
اين شير خشك سبب افزايش وزن و جذب بهتر كلسيم در نوزادني با وزن كم است.

شير خشك مولتي(ميني )

اين شير خشك فاقد كلوتن و سوكروز مي باشد و در نوزاداني كه در اثر عدم تحمل به سوكروز و لاكتوز و حساس به گلوتن هستند و اسهالهاي شديد دارند مصرف مي شودو چربي آن نيز از بهترين اسيدهاي ضروري است.

شير خشك سي ميلاك

اين شير خشك براي نوزادني كه مبتلا به نارساييCHF و فشارخون بالا و ناراحتي كليه و سديم آن كتر از سديم شير مادر است و براي كوتاه مدت مصرف دارد زيرا بعد از مدتي اختلال در آب و الكتروليتي بوجود ميآيد.

شير خشك هومانا – بيوميل- ديناميلك –نيني

....


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما