محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 163
  • بازدید دیروز : 388
  • بازدید کل : 836038

دانلود تحقیق در مورددستورالعمل ها و نحوه آماده سازی


دانلود تحقیق در مورددستورالعمل ها و نحوه آماده سازی

نام فایل : دستورالعمل ها و نحوه آماده سازی

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 45

حجم : 0 مگابایت



دستورالعمل ها و نحوه آماده سازی
گزارش کار آموزی

هدف از کارآموزی، آشنایی دانشجویان از نزدیک با کارهای عملی و مسائل اجرایی می‌باشد بطوریکه به آنها فرصت داده شود آموخته‌های خود را با عمل تطبیق و کمبودها و نواقص احتمالی را درک و در رفع آن بکوشند.
برگزاری مطلوب دوره‌های کارآموزی علاوه بر آشنایی کارآموز با شرایط، مشکلات و نیازهای محیط کار می‌تواند در معرفی قابلیت‌های علمی، درجه اعتبار و توانمندیهای دانشجویان دانشگاه نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.
به علت تنوع مراکز صنعتی و خدماتی در کشور و برخورد متفاوت و ناهمگون آنها با امر کارآموزی، سرمایه‌گذاری بیشتر در راستای افزایش راندمان کارآموزی در زمینه‌های مختلف (سیاستگذاری، برنامه‌ریزی دقیق و نظارت و ... ) مورد نیاز است و بدین طریق است که به کسب اعتبار بیشتر در بخش‌های تولیدی و خدماتی، جذب بیشتر فارغ‌التحصیلان در محیط‌های کاری، افزایش قراردادها و همکاری‌های پژوهشی نائل خواهیم آمد.


تعاریف کلی :

1-1- کارآموزی :

منظور از کارآموزی، دوره‌ای است که طی آن دانشجویان رشته‌هایی که شرایط ورود به این دوره را دارند واحدهای درسی مشخصی را (مطابق تبصره ذیل این بند) در مراکز صنعتی، خدماتی و سایر مراکز می‌گذارنند تا به منظور استفاده از آموخته‌های علمی و فنی، بالا بردن توان علمی و اجرایی خود در رشته مربوطه و امکان تأثیر متقابل تئوری و عمل و یا علم و تکنیک با نحوه رفع نیازهای اساسی و ضروری جامعه آشنا گردند.

2-1- دانشجوی کار آموز :
دانشجویی است که دوره‌های کارآموزی خود را در یک واحد صنعتی یا خدماتی می‌گذراند.

1- استاد کار آموزی :

هر دانشجو، کار آموزی خود را زیر نظر یک استاد (اعضاء هیئت علمی تمام وقت در اولویت هستند) به معرفی گروه آموزشی ذیربط تحت عنوان استاد کارآموزی می گذارند که مسئول راهنمایی کارآموز و ارائه نمره به واحد دانشگاهی می‌باشد.

4-1- سرپرست کار آموزی :

هر دانشجو کار آموزی خود را زیر نظر مستقیم و مستمر یک مسئول تعیین شده از سوی محل کارآموزی مربوط می‌گذراند که به آن فرد سرپرست کار آموزی اطلاق می‌شود.
....


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 115

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما