محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 164
  • بازدید دیروز : 388
  • بازدید کل : 836039

دانلود مقاله رنگ درمانی


دانلود مقاله رنگ درمانی

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

رنگ درمانی

قسمتی از متن :

 

‏رنگ درمانی (تنفس رنگ)

By: Alison Bourne

‏استاد:

‏جناب آقای دکتر اقبالی

‏ترجمه و تدوین: سمیه عزیزی

‏کارشناس ارشد گرافیک

‏هدف رنگ درمانی در درجه اول افزایش آگ‏اهی ما در مورد انرژی رنگهاست و د‏وم متعادل کردن و افزایش انرژی بدن بوسیله استفاده از انرژی پرتوهای نور می باشد که می تواند به سیر آرامبخشی خود به خود بدن کمک کند.

‏قبل از وارد شدن به این مبحث نیاز است که نخست بدانیم شاکرا چیست؟

‏7 مرکز ‏(‏شاکرا‏)‏ اصلی انرژی در بدن ما وجود دارد که به 7 رنگ رنگین کمان شبیه است. شاکرا یک کلمه سانسکریت به معنی چرخ است.

‏شاکراها شبیه مارپبیچ هایی از انرژی هستند که هر کدام با دیگری در ارتباط است. تصور کنید شا‏کراها یا همان مراکز دریافت انرژی،‏ مجموعه ای از چرخها ‏،‏ مهره ها و چرخ دنده هایی هستند که شبیه ساعت یا یک موتور کار می کنند‏،‏ هر چرخ (چرخ دنده) احتیاج به حرکتی نرم و آرام شبیه سرعت موتور ساعت برای درست کار کردن ‏و ‏موثر بودن دارد‏،‏ بنابراین سلامتی و خوب بودن بوسیله تعادل همه این انرژی ها (یا حرکت آرام چرخ ها و چرخ دنده ها) امکان پذیر است.

‏رنگ درمانی‏،‏ رنگ را برای متعادل کر‏دن شاکراهای بدن بکار میبرد. به ط‏ور ساده هر دسته از پرتوهای رنگ تغییری است از طول موج‏،‏ بنابراین هر رنگ‏ ‏انرژی خاص خودش را دارد‏، انرژ‏ی هر دسته از این پرتوهای رنگ به انرژی هر کدام از این شاکراهای (مراکز) اصلی بدن شباهت دارد.

‏رنگ درمانی می تواند به متعادل کردن این چرخها به استفاده از رنگ مناسب شاکراها‏ی‏ بدن کمک کند.

‏بنفش کوتاه ترین طول موج را دارد و قرمز دارای بلندترین طول موج است. بنفش با بالاترین بخش بدن یعنی شاکرا (مرکز) سر و قرمز با پایین ترین شاکرا مرتبط است.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 139

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما