قسمتی از متن :
1
فصل اول
مقدمه
2
1) مقدمه
خبرگزاري ها مبنع تغذيه مطبوعات و در سال هاي اخير، خود در حال فراگيرشدن به مثابه يك رسانه جمعي هستند.
در كشور ما علي رغم اين كه اينترنت همپاي كشورهاي غربي در ميان مردم نفوذ پيدا نكرده، اما به هر روي روز به روز شاهد گسترش اين وسيلة ارتباطي در ميان اقشار مختلف مردم هستيم كه با توجه به سرعت اين نفوذ مي توان تصور كرد كه در آينده اي نزديك – كه بيش از چند سال نخواهد بود – اينترنت، گسترشي در حدود يك رسانه همگاني پيدا كند و به تبع اين مساله، خبرگزاري ها نيز به رسانه اي تبديل شوند كه مردم، براي دسترسي به اخبار روز، مستقيماً به آنها مراجعه كنند.
علاوه بر اين در سال هاي اخير و پس از تأسيس خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به عنوان دومين خبرگزاري ايران پس از حدود 60 سال، شاهد تأسيس آژانس هاي خبري متعددي بوده ايم كه هركدام شامل مجموعة بزرگي از عوامل انساني، ازجمله خبرنگاران هستند.
مجموعة اين عوامل، به علاوة اهميت و رسالت رسانه ها در يك جامعه متمدن، لزوم توجه به خبرنگاران خبرگزاري ها به عنوان اركان اصلي جمع آوري و ارسال اخبار را خاطرنشان مي كند. اين توجه را مي توان شناخت و فراهم كردن ابزارهاي انگيزش خبرنگاران براي انجام كار بهتر دانست. به طور كلي، انگيزش را مي توان به عنوان نيروي محرك فعاليت هاي انساني و عامل جهت دهندة آن تعريف كرد. عوامل انگيزشي عموماً به دو دسته دروني و بيروني تقسيم مي شوند كه در مورد موضوع اين تحقيق، مهم ترين اين ابزارها و عوامل در اختيار مديران خبرگزاري هاست، چه در مواردي كه به ابزارهاي انگيزشي مادي مربوط مي شود و چه ابزارهاي انگيزشي معنوي.
تصاویری از چند صفحه نخست فایل :
توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
برچسب های مهم