محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 69
  • بازدید دیروز : 288
  • بازدید کل : 842030

دانلود مقاله ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول)


دانلود مقاله ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول)

ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول) - word (..doc) - تحقیق -

قسمتی از متن :

 

‏موضوع پروژه: ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول)

‏محل انجام پروژه: شركت ريخته‏‌‏گري دقيق پولادير و پارس كارام‏ا‏ش‏ي‏ن

‏زير نظر استاد ارجمند:

‏جناب آقاي مهندس نصرتي

‏تهيه و تدوين :

‏مهدي آلاداغلو- مجيد افتخاري- رضا موسوي

‏نيمسال اول سال تحصيلي 86- 85

‏بسم‏‌‏الله الرحمن‏‌‏الرحيم

‏مقدمه:

‏در دنياي امروز، تمام سازمانها فقط يك هدف دارند، كه البته منظور از اين هدف اغلب تفكرات سازماني است به تعالي سازمان و حفظ بقاي سازمان مي‏‌‏انجامد و در دنياي رقابتي امروز، فقط سازمانهايي قدرت فعاليت و ادامه حيات را دارند كه بتوانند در هر لحظه به نيازهاي مشتريان خود به موقع و با بهترين كيفيت ممكن و قيمت مناسب، پاسخ بدهند. در سازمانهاي توليدي، ‏امروزه بحث تنوع محصولات و جايگزي‏ني محصولات جديد به جاي محصولات قديمي محسوس تر از سازمانهاي ديگر است و استفاده از تكنولوژيهاي مدرن از اهميت بيشتري برخوردار است. پيچيدگي و بي ثباتي و نااطميناني در جهان پوياي امروز بقدري است كه مدلهاي سنتي گذشته به سرعت مي‏‌‏تواند منسوخ شود. مشتريان امروزي به علامت تجاري كالايي كه مصرف مي‏‌‏كنند به مانند گذشته وفادار نيستند بلكه به دنبال خريد و مصرف كالاهايي هستند كه با ارزش بوده و حتي اگر مجبور شوند هزينه بيشتري مي پردازند و از آنجائيكه خريداران حق انتخاب در خريدكالا و خدمت را دارند رقابت را در ميان شركت‏‌‏ها افزايش داده است وبا توجه به مطالب ذكر شده در بالا، يكي از راههاي افزايش سود‏‌‏آوري و بهره‏‌‏وري سازمان و در نهايت كنار زدن رقبا، استفاده از عامل مهم تحقيق و توسعه مي‏‌‏باشد و در بين منابع در دسترس دو عامل نيروي انساني، دانش و تجربه آن در تركيب و تلفيق با عوامل موثر ديگر سازمان به هدف نهايي سازمان مي‏‌‏انجامد. علم مطالعه كار كه به علت نياز به رقابت و افزايش بهره‏‌‏وري و توجه به زمان نسبت به جوامع سنتي در اوايل قرن بيستم در جوامع صنتعي شكل و توسعه يافت. كه در صورت موردتوجه قرار دادن آن مي‏‌‏تواند در كليه سازمانهاي توليدي اعم از كارخانه‏‌‏ها و يا سازمانهاي خدماتي ميزان كارايي و بهر‏‌‏ه‏‌‏وري را بالا برد./.

 

دانلود,مقاله,ارزيابي,كار,و,زمان,(زمان,سنجي,محصول),دانلود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 186

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما