محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 482
  • بازدید دیروز : 127
  • بازدید کل : 834585

دانلود تحقیق درموردانگلستان1


دانلود تحقیق درموردانگلستان1

نام فایل : انگلستان1

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 15

حجم : 0 مگابایت


بنام خدا
حكومت: پادشاهی مشروطه مساحت : 244755 كیلومترمربع جمعیت : 58,789,194 نفر رشد سالانه جمعیت : 0/2 درصدپایتخت : لندن زبان : انگلیسی – ولزی  دین : مسیحی   واحد پول : پوند استرلینگ
مقدمه
در سواحل شمال غربی اروپا واقع شده است. انگلستان توسط دریای شمال از شبه جزیره اسكاندیناوی و هلند، و توسط كانال مانش از فرانسه جدا می گردد. این كشور از 2 جزیره اصلی تشكیل شده است.
جزیره بزرگتر، بریتانیای كبیر نامیده شده؛ و شامل: اسكاتلند، ولز و انگلیس بوده، و دیگری جزیره ایرلند می باشد كه، توسط دریای ایرلند از بریتانیا جدا شده، و ایرلند شمالی یا جمهوری ایرلند نامیده می شود. حاصلخیزترین و پرجمعیت ترین مناطق انگلیس، اطراف رودهای « اكس » و «هامبر»‌ می باشند.
جغرافياي انگلستان
روابط عمومي وامور بين الملل
شركت مخابرات خراسان رضوي
آب و هوای این كشور، مرطوب و معتدل بوده، و میانگین دما در تابستان بین 17 / 13 درجه و در زمستان بین 7/5 درجه سانتی گراد متغیر است.
میزان بارندگی سالانه در نوسان بوده، و در اطراف دریاچه «‌دیستریكت »‌ بالاترین میزان را دارد. 76 درصد زمین های انگلستان زیر كشت هستند ، و اگرچه عده كمی از جمعیت این كشور به كشاورزی مشغول هستند، اما تولیدات آنها، علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، به خارج نیز صادر می شوند .
جغرافياي انگلستان
روابط عمومي وامور بين الملل
شركت مخابرات خراسان رضوي
محصولات مهم كشاورزی انگلستان عبارتند از : گندم – جو سیب زمینی –گوجه فرنگی – نیشكر و سبزیجات. این كشور دارای چراگاههای دائمی زیادی است كه  در آنها گوسفند، گاو، خوك و طیور پرورش می یابد. در اقتصاد انگلستان، صیادی و جنگلداری جایگاه ویژه ای دارد.
ذخایر معدنی آن شامل: زغال سنگ كه در صنعت تولید برق بكار می رود؛ نفت و گاز طبیعی كه در مراكز صنعتی، تجاری و مسكونی به مصرف می رسند
اقتصاد انگلستان
روابط عمومي وامور بين الملل
شركت مخابرات خراسان رضوي
بر اساس آمار صندوق بین­المللی پول در سال 2005 اقتصاد انگلستان با تولید ناخالص داخلی در حدود 2.14 تریلیون دلار لقب پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا را به خود اختصاص داده است. ارزش بالای پوند و رکود اقتصادی جهان در سالهای اخیر به صادرات و صنایع انگلستان به طور نسبی آسیب رساند و بدین ترتیب روند نرخ رشد تولید ناخالص داخلی از سال 2001 تا 2005 کند گردید. با این وجود در سال 2006 انگلستان رشد اقتصادی مطلوبی را به ثبت رسانید.
اقتصاد انگلستان
روابط عمومي وامور بين الملل
شركت مخابرات خراسان رضوي
درآمد سرانه هر بریتانیایی در سال 2005 در حدود 30900 دلار برآورد شده است. انگلستان پنجمین واردکننده و هفتمین صادرکننده بزرگ در جهان محسوب می­شود و مهمترین شرکای تجاری این کشور ایالات متحده، آلمان و فرانسه هستند. کسری بزرگ تجاری بیش از 110 بیلیون دلار در کارنامه ترازپرداختهای این کشور نشان­دهنده تقاضای بالاتر واردات نسبت به حجم صادرات است. بدهی ملی مردم انگلیس در حدود 7.1 تریلیون دلار است و در رده دومین کشور با دیون ملی بزرگ در سطح بین­المللی پس از ایالات متحده قرار دارد.
اقتصاد انگلستان
روابط عمومي وامور بين الملل
....


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما