نام فایل : ارتباط با رسانه؛ خطوط كلي تغيير
فرمت : .ppt
تعداد صفحه/اسلاید : 21
حجم : 0 مگابایت
ارتباط با رسانه؛ خطوط كلي تغيير
Content
Commmunication
Collaboration
Computer
Community
با ظهور اينترنت، فناوري ديجيتال به صورت عمدهاي از ابزاري براي محاسبه به ابزاري براي برقراري ارتباط تبديل شد. با قابل اعتماد شدن اين ابزار روز به روز بر شمار كاربران آن افزوده گشت.
همگرايي بر جذابيت اين امكان و شمار استفاده كنندگان آن افزود.
بيزمان و بيمكان بودن، امكان جستوجو، فرامتن و تعامل از ويژگيهاي دورانساز اين فناوريها هستند.
رسانه های جدید
رسانه های جدید
4 پیشرفت رسانه ای در سال های اخیر باعث افزایش تعداد کانال های ارتباطی برای کارگزاران روابط عمومی شده است:
جایگزین شدن پخش دیجیتال به جای آنالوگ و استفاده از ماهوارههاي پخش و شبكههاي كابلي باعث افزایش چشمگير امكان دسترسي به شبکه های رادیویی و تلویزیونی در همه جا شده است.
فرایندهای چاپی و طراحی مرتبط با تولید روزنامه و مجله، به مراتب كيفيتر، متنوعتر، ساده تر و ارزان تر و اختصاصيتر شده است؛
توليد محتواي وب به سرعت مخاطبمحور ميشود؛ رسانههاي اجتماعي و شبكههاي اجتماعي تازهترين نمود اين تحولند و قطعا پايان آن نيستند؛
همگرايي، ادغام و يكپارچه شدن رسانهها ديگر امري بديهي است. روزنامه بدون وبسايت، وبسايت بدون محتواي راديويي و تلويزيون، تلويزيون بدون نشريه يا سايت خبري بدون معناست.
بر اساس تحولات جدید باید برای دسترسی به مخاطب برنامه ریزی کرد.
دو پرسش دشوار اما:
كدام مخاطب؟ مخاطبي كه خودش توليدكننده محتواست!
چه نوع برنامهريزي و چگونه برنامهريزي؟ وقتي همهچيز دستخوش تغيير پيدرپي و سريع است .
بهخصوص كه ما در قبل هم دقيق نميدانستيم:
....
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان