محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 185
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 835330

دانلود تحقیق درمورداختلال کاستي


دانلود تحقیق درمورداختلال کاستي

نام فایل : اختلال کاستي

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 22

حجم : 0 مگابایت


بنام خدا

اختلال کاستي توجه / بيش فعالي يکي از رایج‌ترین اختلال‎هاي روان شناختی و عصبی رشدی دوران کودکي است که اغلب تا بزرگسالی ادامه دارد و جنبه‎های مختلف زندگي تحصيلي، خانوادگي و اجتماعي فرد را دچار مشکل می کند.


کاستی توجه Attention deficit

بیش فعالی Hyperactivity

تکانشگری Impulsivity



1) شش مورد (یا بیشتر) از نشانگان که حداقل برای شش ماه دوام داشته باشد و با سطح تحولی فرد ناسازگار و متناقض باشد و به طور مستقیم روی فعالیت‌های اجتماعی، تحصیلی (شغلی) فرد تأثیر بگذارد.
**این نشانگان نباید به دلیل رفتارهای تضادورزی، بی‌اعتنایی و خصمانه و یا ناتوانی در فهم تکالیف یا دستورالعمل ها رخ داده باشد. برای نوجوانان و بزرگسالان (هفده سال و بیشتر)، فقط پنج نشانه کفایت می‍کند.
2) تعدادی از نشانگان بی‌توجهی یا بیش فعالی-تکانشگری قبل از سن 12 سالگی وجود داشته باشد.
3) تعدادی از نشانگان بی‌توجهی یا بیش فعالی – تکانشگری در دو یا بیشتر از دو موقعیت بروز کند (در منزل، مدرسه، محل کار، با دوستان یا بستگان و در چندین فعالیت).
4) نشانگان طی دوره اسکیزوفرنی یا اختلالات روان­پریشی دیگر رخ نداده باشد و اختلال های روانی دیگر مانند (اختلال های خلقی، اضطرابی، تجزیه ای، شخصیت، مسمومیت با مواد مخدر و یا ترک آن) توجیه بهتری برای آن نباشد.




ا- اغلب قادر به توجه کافی به جزئیات نیست و یا در انجام تکالیف درسی، کاری و یا در فعالیت های دیگر دچار خطاهای ناشی از بی‌دقتی می شود (برای مثال جزئیات را نادیده می گیرد و یا کارش را صحیح انجام نمی دهد).
2- اغلب در حفظ توجه برای تکالیف یا انجام فعالیتها ناتوان است (برای مثال در حفظ تمرکز در طول درس، مکالمات و یا خواندن نوشته های طولانی دچار مشکل می شود).
3- اغلب زمانی که با او به طور مستقیم صحبت می شود به نظر می رسد که گوش نمی دهد (گویا ذهنش جای دیگری است حتی زمانی که هیچ عامل مزاحم آشکاری وجود ندارد).
....


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 152

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما