محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 177
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 835322

دانلود مقاله رها شده از سوء استفاده=


دانلود مقاله رها شده از سوء استفاده=

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (رها شده از سوء استفاده= ) را ویرایش کنید.

رها شده از سوء استفاده= - word (..doc) - دانلود,مقاله,رها,شده,از,سو,استفاده=,,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏2

‏رها شده از سوء استفاده

‏چيزهايي كه زنان مي گويند و كارهايي كه مي توانند انجام دهند:

‏هر روز در اوكلند، نيوزلند، زنان هر روز به دنبال زندگي رها از خشونت و سوء استفاده مي گردند. آنها تصويري از تغيير در زدگي خود و كودكانشان در ذهن دارند. اين پروژه تحقيقي در ضميمه خشونت خانگي از تعدادي از افراد بومي و توسط هيئت ترفيق سلامتي عمومي و هيئت محلي و بين المللي تحقيق انجام گرفته است. اين پروژه همچنين توسط داستانهايي كه كاركنان هيئت ترفيع سلامتي عمومي از زنان و آژانس ها كه به آنها در حل مشكلات كمك مي كردند درباره تلاش براي پايان خشونت در خانه هايشان و يا جدايي از مردمان سوء استفاده گرشان مي شنيدند الهام گرفته است.

‏پنجاه و پنج زن در اوكلند دفعات مكرر، در مورد تجربه هايشان جهت شناسائي عوامل كمك كننده يا بازدارنده در اقدامات آنها عليه سوء استفاده مصاحبه شدند. تجارب اين زنان قلب گزارش است و جهت آن را تعيين مي كنند.

‏3

‏اين گزارش در سه ناحيه حاضر شده است. مردم مائوري عموم مردم و مردم ناحيه اقيانوس آرام. شرايط خاص ماوري به دليل وجود مردان سازش گير در منطقه «اوتوروا» در نيوزلند، عمليات طرح نقشه، فرايندهاي جمع آوري اطلاعات تجزيه و تحليل و حضور مكاتبات تحقيقي شروع به كار كرد. تحقيق «ماؤري» علاوه بر مصاحبات شخصي با زنان شامل مشاورات با اشخاص و گروه ها نيز مي شد. اين مكاشفات در يك پوستر در فصلي مجزا درون گزارش با عكس هاي مربوطه وجود دارد و به گزارش عمومي بلندتر موجود رجوع داده مي شود.

‏اطلاعات به طور منظم در طول 3 سال (97-2000‏) جهت طراحي و حمايت از اقدامات مربوط به جلوگيري از مقوله خشونت عليه زنان جمع آ‎وري شد. مقياس اين معزل و اهميت اين موضوع براي زندگي اجتماعي، فرهنگي و روحي در نيوزلند به طور افزايشي مدنظر قرار گرفت. صداهاي اين زنان اولويت بندي شد دسترسي به آرزوهايشان و آرزوهاي زنان مانند آنها براي داشتن يك زندگي صلح آميز به زندگي خانوادگي و جامعه اي صلح آميز خواهد انجاميد.

 


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 192

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما