محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 120
  • بازدید دیروز : 342
  • بازدید کل : 835607

دانلود مقاله مردم از ملي شدن نفت چه ميخواستند چه شد


دانلود مقاله مردم از ملي شدن نفت چه ميخواستند چه شد

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (مردم از ملي شدن نفت چه ميخواستند چه شد) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

1

‏بنام خدا

‏دانشگاه آزاد اسلامی کرج

‏مردم از ملي شدن نفت

‏چه مي‏‌‏خواستند و چه شد

‏تهيه و تنظيم:

‏مجید توشکان

3

‏«‏مقدمه‏»

‏روز شنبه 27 اوت سال 1859، در نقطه‏‌‏اي به نام تيتوسويل واقع در ايالت ‏«‏پنسيلوانيا‏»‏، ‏«‏ادوين دريك‏»‏ انقلابي را آغاز كرد كه بيش از يك قرن اقتصاد جهاني را تحت تأثير خود قرار داده است.

‏دنياي كنوني در همة جنبه هاي زندگي اعم از كشاورزي، بهداشت، آموزش و پرورش، حمل و نقل، اقتصاد، سياست، ارتش و امكانات رفاهي و درون خانگي و غيره بر پايه تكنولوژي بنا شده و همه اين ها مساوي است با يك كلمه؛ ‏«‏نفت‏»‏ و اگر در حال حاضر تكنولوژي را از زندگي حذف كنيم، بازگشت بشر به طور تمام عيار به قرون تاريك تاريخ خواهد بود؛ اعصار قحطي و طاعون و جهل و اوهام و خرافه.

‏اما نزديك به يك قرن است كه مردم كشور ما با مقولة نفت و مسائل مربوط به آن آشنا شده اند و نقش حياتي اين ماده در حيات اقتصادي كشورها، خصوصاً در چند دهة اخير به جايي رسيده كه بايد آن را ماده اساسي زندگي ناميد؛ اصولاً هيچ جنبه‏‌‏اي از زندگي مادي انسان نيست كه ‏«‏نفت‏»‏ در آن بطور زيربنايي رخنه نكرده باشد، و همين نقش حياتي، سياست كشورهاي صاحب نفت را با خطر مواجه كرده و در عرصه بين الملل با مشكلات جدي مواجه كرده است. بدون ترديد جنگ ايران و عراق با آغازگري كشور همسايه يا به عبارت بهتر ‏«‏صدام‏»‏ بدون ترديد بي ارتباط به مسئلة ‏«‏نفت‏»‏ نبود. از طرفي ديگر كشور ما با در دست داشتن ذخاير غني و سرشار نفت و گاز در سطح دنيا و بمراتب اولي تر در خاورميانه نياز و عزم راسخي را مي طلب تا مردم ما دانش و آگاهي خود را در بارة تاريخ نفت،

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 168

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما