محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 105
  • بازدید دیروز : 1108
  • بازدید کل : 834081

دانلود مقاله توتون


دانلود مقاله توتون

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 22 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

2

‏مجتمع دخانیات تهران

‏تاریخچه کشت توتون

‏توتون کاری در استان تهران درسال 1318 بصورت پیمانکاری و ارباب و رعیتی شروع و مالکین قصبات به عنوان پیمانکاران طرف قرارداد دخانیات با کمک زارعین تحت سرپرستی خود اقدام به کشت توتون می نمودند .

‏پس از گذشت زمان و اجرای قوانین اصلاحات اراضی بتدریج زارعین صاحب زمین شده و خود راساً اقدام به انعقاد پیمان کشت توتون با دخانیات نمودند و توتونکاری رونق گرفت و مروجان کشت استخدام و به آموزش توتونکاران همت گماردند و واریته هایی همچون سامسون ، باسما ، تیکلاک ، و ترابوزان کشت اصلی است .

‏در سالهای اخیر با توجه به تغییر ذائقه مصرف کنندگان سیگار و ساخت سیگارتهای لوکس دو واریته توتون ویرجینیا و بارلی جایگزین واریته های گذشته شده است .

‏در باره دخانیات تهران :

‏مجتمع دخانیات تهران با فعالیت در حوزه های کشاورزی ، صنعت و بازرگانی دخانیان نظیر خرید و نگهداری توتون ، عمل آوری توتون و فروش محصولات دخانی با هدف تامین نیازهای اولیه صنعت دخانیات در زمینه تولید محصولات دخانی و تامین نیازهای مصرفی مردم منطقه در چارچوب سیاست جلوگیری از مصرف بی رویه کالاهای قاچاق و نامرغوب فعالیت می کند .

2

‏مجتمع دخانیات از قبل از اتقلاب تاکنون 10 مدیر به خود دیده که عباس علی تحویلداری، ابوالفضل جلالی ، بیوک بصیری ، دکتر حسن عابدی ، مرتضی قندی ، احمد منتظر ، عباسعلی معماریان ، سید محمد فتاحی ، مرتضی صدیقی و غلامرضا دینی از جمله آنها می باشند .

‏خرید توتون :

‏عملیات خرید در مکانی مخصوص بنام کمیسیون خرید صورت می گیرد که دارای شرائط ویژه ای برای اینکار می باشد کمیسیون خرید متشکل از رئیس کمیسیون ، ارزیاب ، انک نویس ، وزان ، توزین نویس و .... که هر یک دارای وظایف خاص می باشند .

‏خرید توتونکاری پیچیده ، فنی و بر اساس سیستم ویژه ای به دوش 11 درجه ای برای تیپ شرقی و 36 درجه ای ( بین المللی ) برای تیپ غربی صورت می گیرد .

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 113

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما