محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 829599

دانلود مقاله بهره وری در انرژی


دانلود مقاله بهره وری در انرژی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 18 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏بهره وری در انرژی

‏انتخاب وسيله گرمايي و خنك كننده

‏دقت در انتخاب كليدي براي عملكرد با هزينه كمتر مي باشد

‏مقدمه:

‏يك خانواده شاخص ممكن است 60 درصد يا بيشتر از درآمد سالانه خود را جهت گرمادهي و خنك كنندگي صرف كند. انتخاب دقيق و اندازه گيري در گرما و خنك ‏كنندگي (تهويه) مي تواند هزينه ه‏ا‏ی‏ اوليه را كاهش دهد، راحتي صاحب خانه را افزايش مي دهد، كارآئي عملكردي را افزا‏يش مي دهد و در حد زيادي هزينه ه‏ا‏ی‏ استفاده را كاهش مي دهد.

‏چرا اندازه گيري مهم است

‏اشتباه متداول در گرمادهي، تهويه و جريان مطبوع هوا (HVAC)‏ صنعت، گرمادهي بيش از اندازه و سرمادهي و وسيله خنك كنندگي خارج از اندازه است مخ‏صوصاً در مورد تهويه مطبوع و پمپ‏ هاي گرما بيشتر صدق مي كند. چيز بزرگتر هميشه به مفهوم بهتر نيست. وسيله خارج از ظرفيت داراي هزينه اوليه بيشتر، هزينه اضافي براي عملكرد، و ممكن است داراي كارآئي كمتر نسبت به وسيله داراي اندازه بهينه باشد.

‏از آنجا كه وسيله تهويه به نهايت كارآئي خود در عملكردش فقط بعد از 5 تا 10 دقيقه به جريان مستمرش مي رسد، بخش هاي بيش از اندازه، كه اغلب در دوره هاي كمتري جريان دارند، نسبت به واحدهاي داراي اندازه مناسب كارائي كمتري نشان مي دهند.

‏اين چرخه كوتاه مي تواند منجر به سرما، آرامش شرايط درون در طول فصول خنك كننده مي شود، گردش دماي فضاي بزرگ تهويه، خراب شدن مكانيكي (به علت شروع مكرر / توقف مكرر در چرخه) كوره ضعيف زندگي مبادله كننده گرما (به علت دودكش گاز غلظت تبخير آب) و هزينه هاي عملكردي بالا را باعث شود. وسيله بيش از اندازه همچنين ممكن است به علت پره هاي بزرگ و غير اندازه بودن صداي زيادي دهد و ممكن است جهت وزيدن پره ها مقدار برق استفاده شده نيز زياد است.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما