محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 58
  • بازدید دیروز : 168
  • بازدید کل : 829755

دانلود مقاله بتن هاي بازيافتي


دانلود مقاله بتن هاي بازيافتي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 46 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

46

1

‏امروزه استفاده از بتن هاي بازيافتي به يكي از مهم ترين مسائل تبديل شده است و اقتصاد توجه زيادي به استفاده از بتن با دانه بندي بازيافتي (RAC)‏ دارد.

‏تخمين زده شده است كه نزديك به 150‏ ميليون تن قلوه سنگ براي شن و ماسه بتن ساليانه در ايالات متحده توليد مي شود و به مصرف مي رسد. حال اگر اين حجم بالاي مصالح سنگي مي توانست از مصالح گذشته بازيافت شود ديگر معادن شن و ماسه به سرعت رو به كاهش نمي رفت. بنابراين استفاده از بتن سازه هاي فرسوده جهت ساختن بتن با دانه بندي بازيافتي شايد نتوان كه به طور كامل در نگه داشتن ذخاير و منابع طبيعي كمك كند ولي مي تواند از هدررفتن يك حجم بزرگي از اين منابع خدادادي كمك كند. همچنين استفاده از بتنهاي RAC‏ به تخريب نشدن محيط زيست نيز كمك بزرگي خواهد كرد.

‏استفاده از بتن هاي بازيافتي از سازه هاي قديمي در دهه هاي گذشته منافعي را براي انسانها به دنبال داشته است. براي مثال در سال 1980‏بخش حمل و نقل مينسولتا (Minnesolta)‏ 16‏ مايل از يك مسير مسطح را با بتن بازيافتي پوشاند و بعد از آن تخمين زده شد كه تقريباً در اين پروژه حدود 600‏ هزار دلار صرفه جويي شده است.

2

45

‏بسمه تعالي

‏بخش اول:

‏مقاومت بتن بازيافتي در برابر سيكلهاي ذوب شدن و يخ زدن

‏اين مقاله به بررسي مقاومت بتن با دانه هاي بازيافتي (Recycled Aggregate Concrete)‏ در برابر سيكلهاي يخ زدن و ذوب شدن مي پردازد و آن را با بتنهاي طبيعي (معمولي) (Natural Aggregate Concrete)‏ مقايسه مي‏‌‏كند. اين بررسي ها و نتايج حاصل يك سري آزمايشات علمي است كه در آزمايشگاه صورت گرفته است.

‏سه حالت مختلف براي مقايسه بتنهاي RAC‏ و NAC‏ درنظر گرفته مي شود:

‏حالت يكم (Case I)‏: استفاده از يك نسبت آب به سيمان متوسط ‏ با مقدار 0.47‏ را مورد رسيدگي قرار مي دهد (base Mixture)‏ كه براي RAC‏ و NAC‏ استفاده مي شود.

‏حالت دوم (Case II)‏: در اين حالت با كم كردن نسبت آب به سيمان ‏ از 0.47‏ به 0.29‏ حالتي را پديد مي آورد كه متفاوت از حالت اول خواهد بود كه به آن بتن با عملكرد بالا گويند. (Concrete High-Performance)

‏حالت سوم (Case III)‏: با اضافه كردن %5‏ مواد هوازا به بتن اصلي (base Mixture)‏ اين حالت را پديد مي آوريم.

‏عملكرد بتن RAC‏ (بتن بازيافتي) در حالتهاي I‏ و II‏ به دليل استفاده از دانه هاي بازيافتي خوب نخواهد بود. اين نتيجه با بتن NAC‏ مقايسه مي شود كه به دوام كامل رسيده است و نهايتاً نتيجه گرفته مي شود كه اگر در بتن RAC‏ از مواد هوازا استفاده شود دوام بتن RAC‏ به اندازه بتن NAC‏ خواهد شد.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 68

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما