محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 64
  • بازدید دیروز : 181
  • بازدید کل : 835135

دانلود مقاله ایمنی و بهداشت حرفه ای doc


دانلود مقاله ایمنی و بهداشت حرفه ای  doc

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 37 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏2

‏ايمني و بهداشت حرفه‌اي

‏واحد ايمني در پالايشگاه نفت ب‏ه‏ران 17 نف‏ر عضو ثابت دارد كه در واحد فعال‏يت‌هاي مختلفي را انجام مي‌دهند كه شرح وظايف افراد شاغل در اين واحد در كتابچه‌اي تحت عنوان كتابچه طرح طبقه‌بندي در دفتر مركزي پالايشگاه موجود مي‌باشد. واحد ايمني از نظر چارت سازماني مستقيماً زير نظر مديريت پالايشگاه موجود مي‌باشد، و مديريت پالايشگاه به عنوان نماينده مديرت بر كليه فعاليت‌هاي واحد ايمني نظارت دارد- چا‏رت سازماني واحد ايمني در شركت ب‏ه‏ران در صفحات بعدي رويت مي‌باشد- در پالايشگاه استاندارد ايمني خاصي برقرار نمي‌باشد. ولي سازمان درصدد استقرار يك سيستم مديريت ايمني و بهداشت حرفه‌اي مي‌باشد. كه OHSAS‏ نيز يكي از گزينه‌هاي سازمان در انجام اين هدف مي‌باشد.

‏پالايشگاه داراي دو ورودي شمالي وجنوبي مي‌باشدكه واحد پزشكي در نزديكي درب شمالي واقع شده است. و يك دستگاه آمبولانس مجهز در اختيار اين واحد قرار گرفته است علت قرار گرفتن واحد پزشكي نز‏ديك به درب خروجي نيز به منظور ت‏س‏ريع در عمليات انتقال حادثه ديده‌گان در صورت بروز حادثه به خارج از محيط پالايشگاه مي‌باشد. واحد آتش نشاني نيز در قسمت انتهائي پالايشگاه ودر نزديكي مخازن عظيم سوختي قرار گرفته است. كه واحد آتش‌نشاني داراي دو كاميون مجهز ويك دستگاه وانت پيشرو مي‌باشد. در زمينة آموزش كاركنان براي مواجهه با خطر در سالهاي گذشته فعاليت‌هائي در اين زمينه از قبيل فيلم‌هاي آموزشي وپوسته‌ها و غيره انجام داده است. اما در سطح كارخانه كلاس‌هاي آموزشي براي ارتقاء سطح اطلاعات اي

‏2

‏م‏ني كاركنان صورت نپذيرفته است. سازمان در سالهاي گذشته دستور‌العمل‌‏هاي مدون و مستندي براي مواجه با‏ شرايط اضطراري نداشته است. اما در طي يك سال گذشته فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در جهت تدو‏ی‏ن اصول اجرائي در زمينه ايمني و بهداشت حرفه‌اي نموده است. بسياري از اين دستورالعمل‌هاي اجرائي به صورت قاب شده آماده شده بود، تا در قسمتهاي مختلف پالايشگاه تعبيه گردد، تا كاركنان با مطالعه اين دستورالعمل‌ها آمادگي مواجهه با شرايط اضطراري را داشته باشند.

‏ ‏واحد ايمني سه نوع مانور آموزشي در سطح پالايشگاه ايجام مي‌دهند:

‏1- مانور هفتگي: ‏براي اين گونه مانورها سناريو تعريف نمي‌شود و تنها واحد آتش‌نشاني در اين مانور فعاليت دارد- اين مانور تنها جنبة يك مانور تمريني گروه آتش‌نشاني را دارد كه در آن واحد‌هاي درگير نمي‌شوند، و در آن فعاليت‌هاي شل شلنگ‌كشي و حركت در قسمتهاي مختلف پالايشگاه انجام مي‌شود.

‏ ‏ 2- مانور ماهانه: ‏براي اين گونه مانورها سناريو تعريف مي‌شود. و علاوه بر واحد آتش‌نشاني برخي از واحدهاي ديگر پالايشگاه نيز در اين مانور شركت مي‌كنند و اين گونه مانورها با اهداف از پيش تعيين شده مي‌پذيرد.

‏3- مانور شش ماهه: ‏براي اين گونه مانورها همه جانبه مي‌باشد. و تمامي قسمت‌هاي پالايشگاه در اين نوع مانور شركت مي‌كنند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما