محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 394
  • بازدید دیروز : 168
  • بازدید کل : 830091

دانلود مقاله نقش بازی در رشد خلاقیت كودكان 7ص


دانلود مقاله نقش بازی در رشد خلاقیت كودكان 7ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏1

‏مقدمه :

‏كودك‏ از طر‏ی‏ق‏ باز‏ی‏ با انواع اسباب باز‏ی‏،‏ موفق به شناخت شكل ها، رنگ ها، اندازه ها، جنس اش‏ی‏اء‏ و اهم‏ی‏ت‏ آنها م‏ی‏ شود و از باز‏ی‏ها‏ و ورزش ها، مهارت به دست م‏ی‏ آورد.

‏كودك‏ از طر‏ی‏ق‏ باز‏ی‏ با انواع اسباب باز‏ی‏،‏ موفق به شناخت شكل ها، رنگ ها، اندازه ها، جنس اش‏ی‏اء‏ و اهم‏ی‏ت‏ آنها م‏ی‏ شود و از باز‏ی‏ها‏ و ورزش ها، مهارت به دست م‏ی‏ آورد. با اكتشاف و جمع آور‏ی‏ اش‏ی‏ا‏ اطلاعات‏ی‏ را كسب م‏ی‏ كند كه نم‏ی‏ تواند در كتاب ها‏ی‏ مدرسه اش پ‏ی‏دا‏ كند. مطالعه ك‏تاب‏ و د‏ی‏دن‏ ف‏ی‏لم‏ مناسب، اطلاعات كودك را وس‏ی‏ع‏ تر م‏ی‏ كند و به او شاد‏ی‏ و لذت م‏ی‏ بخشد.

‏2

‏نقش‏ خلاقیت در بازی کودکان

‏كودك‏ به وس‏ی‏له‏ باز‏ی‏ دن‏ی‏ا‏ را م‏ی‏ شناسد، م‏ی‏ فهمد و كنترل م‏ی‏ كند و م‏ی‏ تواند م‏ی‏ان‏ واقع‏ی‏ت‏ و تخ‏ی‏ل‏ فرق بگذارد، م‏ی‏زان‏ توانا‏یی‏ ها‏ی‏ خود را با د‏ی‏گران‏ مقا‏ی‏سه‏ م‏ی‏ كند و ‏ی‏ك‏ مفهوم روشن تر و واقع گر‏ی‏انه‏ تر از خود به دست م‏ی‏ آورد و م‏ی‏ تواند مسئول‏ی‏ت‏ كامل اعمال خود را برعهده بگ‏ی‏رد. در باز‏ی‏ نقش ها‏ی‏ مع‏ی‏ن‏ی‏ را برعهده م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏ و درم‏ی‏ ‏ی‏ابد‏ كدام نقش ب‏ی‏شتر‏ی‏ن‏ لذت را به و‏ی‏ م‏ی‏ دهد و باز‏ی‏ او را قادر م‏ی‏ سازد تا رضا‏ی‏ت‏ بخش تر‏ی‏ن‏ رابطه ها را با د‏ی‏گران‏ برقرار كند.

‏با‏ كمك باز‏ی‏،‏ خوب و بد را درك م‏ی‏ كند و م‏ی‏ فهمد كه اگر بخواهد در باز‏ی‏ ‏ی‏ك‏ فرد قابل قبول باشد با‏ی‏د‏ درستكار و با حق‏ی‏قت،‏ مسلط به خود و عادل باشد. همچن‏ی‏ن‏ درم‏ی‏ ‏ی‏ابد‏ دوستانش در باز‏ی‏ به نسبت والد‏ی‏ن‏ كمتر شك‏ی‏با‏ هستند و ‏ی‏اد‏ م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏ كه اصول اخلاق‏ی‏ را هنگام باز‏ی‏ نسبت به ‏مح‏ی‏ط‏ خانه و مدرسه به طور كامل تر رعا‏ی‏ت‏ كند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 133

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما