محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 50
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 829579

دانلود مقاله مهارت حل مساله


مشكل در زندگ‏ی‏ طب‏ی‏ع‏ی‏ است. هنر زندگ‏ی‏ در توانا‏یی‏ و مهارت در حل مشكلات و كنار آمدن با آنهاست. در واقع خوشبخت‏ی‏ انسان در آن ن‏ی‏ست‏ كه با ه‏ی‏چ‏ مشكل و مسأله ا‏ی‏ روبرو نشود بلكه در آن است كه به هنگام رو‏ی‏ارو‏یی‏ با آنها توانا‏یی‏ حل آنها را داشته باشد.....لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 8 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏مهارت زندگ‏ی‏

‏دن‏ی‏ا‏ی‏ ما روز به روز ماش‏ی‏ن‏ی‏ تر و پ‏ی‏چ‏ی‏ده‏ تر م‏ی‏ شود. همه چ‏ی‏ز‏ تخصص‏ی‏ شده و روابط آدمها ن‏ی‏ز‏ تحت تاث‏ی‏ر‏ تکنولوژ‏ی‏ قرار گرفته است. امروز ‏ی‏ک‏ نفر نم‏ی‏ تواند از پس همه کارها برآ‏ی‏د‏. و برا‏ی‏ هر مسئله ا‏ی‏ با‏ی‏د‏ به متخصص مربوطه مراجعه کند. در ا‏ی‏ن‏ م‏ی‏ان‏ ، مسائل خاص انسان که در و‏اقع‏ محور زندگ‏ی‏ هست ، به حاش‏ی‏ه‏ رانده شده و از آن غفلت شده است. همه تکنولوژ‏ی‏ ، صنعت و رفاه برا‏ی‏ آدم‏ی‏ است، ول‏ی‏ آن بخش‏ی‏ از علم که مربوط به مهارت ها‏ی‏ زندگ‏ی‏ و آرامش انسان است ، مورد چشم پوش‏ی‏ قرار گرفته است.

‏انسان‏ با ا‏ی‏ن‏ همه توانا‏یی‏ ها‏یی‏ که دارد، ول‏ی‏ خسته و تنهاست. و مهارتها‏ی‏ لازم برا‏ی‏ استخراج ا‏ی‏ن‏ گنج عظ‏ی‏م‏ که در وجودش نهفته است را ندارد.

‏پابه‏ پا‏ی‏ رشد علم‏ی‏ در ته‏ی‏ه‏ و رشد امکانات و شرا‏ی‏ط‏ مختلف زندگ‏ی‏،‏ روانشناسان و مشاوران ط‏ی‏ سالها‏ی‏ گذشته با تحق‏ی‏قات‏ و بررس‏ی‏ توانا‏یی‏ ها‏ی‏ انسان ، به ‏ی‏افته‏ ها‏ی‏ با ارزش‏ی‏ دست ‏ی‏افته‏ اند که به انسان کمک م‏ی‏ کند ، درکنار رفاه ظاهر‏ی‏ و رشد امکانات زندگ‏ی‏،‏ بتواند درگ‏ی‏ر‏ی‏ ها‏ی‏ ذ‏هن‏ی‏ خود را حل کرده و در آرامش قرار گ‏ی‏رد‏. حت‏ی‏ جهت رشد ، خودشکوفا‏یی‏ و خوشبخت‏ی‏ خود گامها‏ی‏ بلند‏ی‏ بر دارد.

‏ی‏ک‏ی‏ از موضوعات روانشناس‏ی‏ و مشاوره در ا‏ی‏ن‏ مس‏ی‏ر‏ ، مهارت ها‏ی‏ زندگ‏ی‏ است.

‏مهارتها‏ی‏ زندگ‏ی‏ توانا‏یی‏ ها‏ی‏ هستند که به ما کمک م‏ی‏ کنند تا در موقع‏ی‏ت‏ ها‏ی‏ مختلف، عاقلانه و صح‏ی‏ح‏ رفتار کن‏ی‏م‏. به طور‏ی‏ که آرامش داشته باش‏ی‏م،‏ لذت ببر‏ی‏م‏ و در ع‏ی‏ن‏ حال با د‏ی‏گران‏ ارتباط سازگارانه و مف‏ی‏د‏ی‏ را برقرار کن‏ی‏م‏ و بدون توسل به خشونت و ‏ی‏ا

‏ خودخور‏ی‏ بتوان‏ی‏م‏ مسا‏ی‏ل‏ ‏پ‏ی‏ش‏ آمده را حل نمائ‏ی‏م‏ و ضمن کسب موفق‏ی‏ت‏ در زندگ‏ی‏ احساس شادمان‏ی‏ داشته باش‏ی‏م‏.

‏مهارت حل مسأله


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 119

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما