محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 127
  • بازدید کل : 834212

دانلود مقاله مصاحبه با پر افتخارترين كلكسيونر تمبر ايران 17 ص


دانلود مقاله مصاحبه با پر افتخارترين كلكسيونر تمبر ايران 17 ص

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

مصاحبه با پر افتخارترين كلكسيونر تمبر ايران 17 ص

قسمتی از متن :

 

‏مصاحبه با پر افتخارترين كلكسيونر تمبر ايران، فريدون نوين فرحبخش ‏(متن كامل)

‏زندگي‏‌‏ ميان كوچك‏‌‏ترين و گران‏‌‏ترين كاغذهاي دنيا

‏ منبع: همشهري خانواده 14/8/86

‏آقاي ‏فريدون نوين‌فرح‌بخش، قديمي‌ترين تمبرفروش تهران تا به حال 20مدال طلاي بين‌المللي ‏براي مجموعه‌هاي تمبرش گرفته است.

‏ما را ياد خيلي چيزها مي‌اندازد؛ ياد پستچي پيرمحل با آن كيف و كلاه ‏معروف و سبيل خاكستري كه عادت داشت هر روز با آن دوچرخه فكسني‌اش در يك ساعت مشخص ‏از محله‌مان عبور كند؛ ياد نامه‌هاي گاه و بيگاه عزيز سفر كرده‌مان كه انگار از يك ‏دنياي ديگر مي‌آمد و كلماتي جادويي داشت.

‏تمبر ‏–‏ ‏اين‏ ‏تكه‏ ‏كاغذ‏ ‏كوچك‏ ‏چسبناك‏ ‏–‏ ‏بي‏‌‏آنكه‏ ‏بدانيم،‏ ‏قسمت‏ ‏زيادي‏ ‏از ‏كودكي‌مان را به خودش اختصاص داده. شايد همين خاطرات دوست‌داشتني هستند كه ‏انگيزه‌اي مي‌شوند براي جمع‌آوري تمبر و نگهداري آنها. در اين زمينه، فريدون نوين ‏فرح‌بخش، مرد شماره يك ايران است؛ كسي كه از كودكي با تمبرها بزرگ شده و حالا

  ‏پنجاه و خرده‌اي سال است به كلكسيون‌‌دارها تمبر مي‌فروشد.‏ ‏5 ‏كلكسيون دارد كه جزء كامل‌ترين كلكسيون‌‌هاي دنياست و تا به حال 20 ‏مدال طلاي بين‌المللي گرفته است.‏ ‏تمبر فروشي شغل آبا و اجدادي آنهاست. فريدون نوين فرح‏‌‏بخش در حال ‏حاضر قديمي‌ترين تمبرفروش تهران است و مغازه‌اش در خيابان ولي‌عصر، يكي از ‏جالب‌ترين مغازه‌هاي تهران به حساب مي‌آيد. مشتريان فرح‌بخش 2دسته‌اند؛ ‏كلكسيونرها،‏ ‏ ‏و‏ ‏آدم‏‌‏هاي‏ ‏معمولي‏ ‏كه‏ ‏تصادفاً‏ ‏صاحب‏ ‏آلبوم‏ ‏تمبر‏ ‏شده‏‌‏اند‏ ‏و‏ ‏فكر‏ ‏مي‏‌‏كنند ‏چيز با قيمتي است.

‏ 

‏پدرم نقاش بود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 178

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما