محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 45
  • بازدید دیروز : 388
  • بازدید کل : 835920

دانلود مقاله طراحي لباس 50 ص


دانلود مقاله طراحي لباس 50 ص

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (طراحي لباس 50 ص) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

1

‏بنام خداوند جهان‏‌‏آفرين

‏طراحي چيست؟

‏هنر طراحي سابقة بسيار كهن دارد. قديمي‏‌‏ترين طرحها مربوط به دوراني مي‏‌‏شود كه بشر در غارها زندگي‏‌‏مي‏‌‏كرد. نمونه‏‌‏هايي از اين طرح‏‌‏ها در غارهاي اسپانيا و جنوب فرانسه، روش طراحي بشر اوليه را به ما روشن‏‌‏مي‏‌‏سازد. ابزار كار طراحان غارنشين از استخوان حيواناتي كه براي تغذيه شكار‏‌‏مي‏‌‏كردند تهيه‏‌‏مي‏‌‏شد.

‏انسان و طراحي:

‏طراحي بيان تصويري فرد از حالات و ذهنيّات دروني و يا نمايش واقعيات بيروني با مفهومي خاص است. به عبارت ديگر طراحي را مي‏‌‏توان به يادداشتهاي تصويري شبيه‏‌‏كرد كه حاوي افكار و ذهنيات ما مي‏‌‏باشد در واقع عاملي كه انسان را وادار به طراحي مي‏‌‏كند ديدن و يا احساس تصوراتي است كه در ذهن آنها موج‏‌‏مي‏‌‏زند. انسان دردوران كودكي تمايل به طراحي را در خود احساس مي‏‌‏كند. كودكان با خط‏‌‏خطي‏‌‏كردن ديوار يا كاغذ، اين تمايل به طراحي را در خود احساس‏‌‏مي‏‌‏كنند و بروز‏‌‏مي‏‌‏دهند و با اين عمل انديشه و تخيل خود را به تصوير مي‏‌‏كشند.

‏كودك با اين وسيله سخن‏‌‏مي‏‌‏گويد. و آنچه را كه حس‏‌‏كرده و نمي‏‌‏تواند بازبان بگويد به وسيلة خط و رنگ بيان مي‏‌‏كند.

‏ابزار و وسايل طراحي:

2

‏وسايل عمده‏‌‏اي كه در طراحي به كارمي‏‌‏روند به سه گروه زير طبقه‏‌‏بندي مي‏‌‏شوند.

‏الف) سطوح اثرپذير

‏ب) وسايل و ابزار اثرگذار

‏ج) ابزار و وسايل فرعي و كمكي

‏الف) سطوح اثرپذير:

‏پيش از پيدايش كاغذ طراحان آثار خود را روي ديوارة غارها، پوست حيوانات، پوست درختان و يا روي سنگها و تپه‏‌‏هاي بزرگ نقش‏‌‏مي‏‌‏بستند ولي در اثر تغييرات جوي به مرور زمان فرسوده‏‌‏شده و از بين رفته‏‌‏است. از زماني كه كاغذ به وسيله ‏«‏ تساي‏‌‏لون‏»‏ ‏اختراع‏‌‏شد وسيله تازه‏‌‏اي براي نگارش و طراحي مطرح‏‌‏گرديد. كاغذ عبارت‏‌‏است از ورقه‏‌‏اي نازك كه از الياف گياهي ساخته‏‌‏مي‏‌‏شود ودر حال‏‌‏حاضر به دو صورت ‏«‏ شيت‏»‏ و ‏«‏ رول‏»‏ عرضه‏‌‏مي‏‌‏شود. كاغذ شيت در ابعاد بزرگ به فروش مي‏‌‏رسد كه با توجه به نوع مصرف به وسيله دستگاه برش كاغذ به قطعه كوچكتر تقسيم مي‏‌‏شوند. بافت و جنس كاغذها نيزمتفاوت بوده و هريك براي ابزار خاصي مناسب است. انواع كاغذها عبارتند از:

‏كاغذ پوستي ـ كاغذ كاهي ـ كالك ـ كاغذ گراف ـ كاغذ سفيد نازك ـ كاغذ زبرـ برّاق گلاسه و نيم گلاسه ـ كاغذ مكنده ـ انواع مقواها، سفيد و رنگي و مقواي پاستل در رنگهاي مختلف، مقواي ماكت و...

‏ب) ابزار ووسايل اثرگذار:

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 173

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما