محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 835149

دانلود مقاله تحقیق درس تاریخ هنر کوبیسم 98 ص


دانلود مقاله تحقیق درس تاریخ هنر  کوبیسم 98 ص

تحقیق درس تاریخ هنر کوبیسم 98 ص - word (..doc) - تحقیق -

قسمتی از متن :

 

‏کوبیسم نخستین

‏دوشیزگان آوینیون، 7-1906

‏د‏و جمله كوتاه ولي در خور توجه نقطه شروع اين بررسي از كوبيسم خواهد بود. جمله نخست اين جمله آغازين‏ از كتاب كوبيسم اثر گلايزومتزينگر است كه در زمستان 1911 نوشته شد: ‏«‏براي ارزيابي تقريباً يك سال بعد به وسيله گيوم آپولينر نوشته شد، در كتاب ‏«‏نقاشان كوبيست‏»‏ وي مي بينيم : ‏«‏تابلوهاي ‏آخر و آبرنگهاي سزان به كوبيسم اختصاص دارند اما كوربه پدر نقاشان جديد است.‏»‏ رابطه اي كه به اين نحو ميان رئاليسم و كوبيسم برقرار مي گردد شايد تعجب انگيز باشد، اما اين دو نقل قول نشان مي دهند كه هنرمندان و همچنين منتقدان در آن زمان رشته تكاملي را مي ديدند كه كوربه را به سزان پيوند مي داد و به كوبسيم مي‏‌‏رسيد. براي پي بردن به منظور آنان مي‏‌‏بايد نقاشي فرانسوي 1850 به بعد را با معيارهاي 1910 بررسي كنيم.

‏از كوربه شروع مي كنيم. مي‏‌‏بينيم كه آن به اصطلاح رئاليسم در نقاشي كوربه چيزي نيست مگر برخورد واقعگرايانه او، اهميت ندادنش به آرمانهاي مجرد زيبائي،فرم ياموضوع و تأكيدش بر واقعيت مجسم و ملموس مسائل و پديده‏‌‏ها. با اينحال، اين زيبائي شناختي خردگرايانه و اين جهاني با كوربه از ميان رفت زيرا بعدها هر چند امپره سيونيست ها روح طبيعت‏‌‏گرايي را زنده نگه داشتند با اين همه نوانس‏‌‏هاي پر تلا‏لو رنگي كه در طبيعت مي‏‌‏ديدند چنان در بندشان كشيد كه از جنبه‏‌‏هاي مجسم تر واقعيت چشم پوشيدند. دوران سنت رنسانس، با امپره

‏کوبیسم نخستین

‏دوشیزگان آوینیون، 7-1906

‏د‏و جمله كوتاه ولي در خور توجه نقطه شروع اين بررسي از كوبيسم خواهد بود. جمله نخست اين جمله آغازين‏ از كتاب كوبيسم اثر گلايزومتزينگر است كه در زمستان 1911 نوشته شد: ‏«‏براي ارزيابي تقريباً يك سال بعد به وسيله گيوم آپولينر نوشته شد، در كتاب ‏«‏نقاشان كوبيست‏»‏ وي مي بينيم : ‏«‏تابلوهاي ‏آخر و آبرنگهاي سزان به كوبيسم اختصاص دارند اما كوربه پدر نقاشان جديد است.‏»‏ رابطه اي كه به اين نحو ميان رئاليسم و كوبيسم برقرار مي گردد شايد تعجب انگيز باشد، اما اين دو نقل قول نشان مي دهند كه هنرمندان و همچنين منتقدان در آن زمان رشته تكاملي را مي ديدند كه كوربه را به سزان پيوند مي داد و به كوبسيم مي‏‌‏رسيد. براي پي بردن به منظور آنان مي‏‌‏بايد نقاشي فرانسوي 1850 به بعد را با معيارهاي 1910 بررسي كنيم.

‏از كوربه شروع مي كنيم. مي‏‌‏بينيم كه آن به اصطلاح رئاليسم در نقاشي كوربه چيزي نيست مگر برخورد واقعگرايانه او، اهميت ندادنش به آرمانهاي مجرد زيبائي،فرم ياموضوع و تأكيدش بر واقعيت مجسم و ملموس مسائل و پديده‏‌‏ها. با اينحال، اين زيبائي شناختي خردگرايانه و اين جهاني با كوربه از ميان رفت زيرا بعدها هر چند امپره سيونيست ها روح طبيعت‏‌‏گرايي را زنده نگه داشتند با اين همه نوانس‏‌‏هاي پر تلا‏لو رنگي كه در طبيعت مي‏‌‏ديدند چنان در بندشان كشيد كه از جنبه‏‌‏هاي مجسم تر واقعيت چشم پوشيدند. دوران سنت رنسانس، با امپره

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 156

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما