محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 835153

دانلود تحقیق آشنائی با پروتكل HTTP


دانلود تحقیق آشنائی با پروتكل HTTP

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (آشنائی با پروتكل HTTP) را ویرایش کنید.

آشنائی با پروتكل HTTP - word (..doc) - دانلود,تحقیق,آشنای,با,پروتكل,HTTP,دانلود

قسمتی از متن :

 

2

‏آشنائی با پروتكل HTTP‏ ( بخش اول )‏ ‏

در اينترنت همانند ساير شبكه های كامپيوتری از پروتكل های متعدد و با اهداف مختلف استفاده می گردد. هر پروتكل از يك ساختار خاص برای ارسال و دريافت اطلاعات‏ ‏ (بسته های اطلاعاتی ) استفاده نموده و ترافيك مختص به خود را در شبكه ايجاد می نمايد .‏ ‏ HTTP‏ ‏ ( برگرفته از Hyper Text Transfer Protocol‏ ) ، يكی از متداولترين پروتكل های لايه application‏ است‏ ‏ كه مسئوليت ارتباط بين سرويس گيرندگان و سرويس دهندگان وب را برعهده دارد .

در ادامه با‏ ‏پروتكل‏ ‏فوق‏ ‏بيشتر آشنا خواهيم شد.

‏پروتكل HTTP‏ چيست ؟‏

‏دنيای شبكه های كامپيوتری دارای عمری چند ساله است و بسياری از كاربران ، ضرورت استفاده از شبكه را همزمان با متداول شدن اينترنت در اوايل سال 1990 دريافتند . عموميت اينترنت، رشد و گسترش شبكه های كامپيوتر‌ی را به دنبال داشته است . اينترنت نيز با سرعتی باورنكردنی رشد و‏ ‏ امروزه شاهد ايجاد ده ها‏ ‏ ميليون وب سايت در طی يك سال در اين عرصه می باشيم .

تمامی وب سايت های موجود بر روی‌ اينترنت از پروتكل HTTP‏ استفاده می نمايند . با اين كه پروتكل HTTP‏ ‏ با استفاده از پروتكل های ديگری نظير IP‏ و TCP‏ ماموريت خود را انجام می دهد ، ولی اين پروتكل HTTP‏ است كه به عنوان زبان مشترك ارتباطی بين سرويس گيرنده و سرويس دهنده وب به رسميت شناخته شده و از‌ آن استفاده می گردد . در واقع مرورگر وب صدای خود را با استفاده از پروتكل HTTP‏ به گوش سرويس دهنده وب رسانده‏ ‏و از وی درخواست يك صفحه وب را می نمايد.

به منظور انجام يك تراكنش موفقيت آميز بين سرويس گيرندگان وب ( نظير IE‏ )‏ ‏ و سرويس دهندگان وب ( نظير

2

IIS‏ ) ، به اطلاعات زيادی نياز خواهد بود . پس از handshake‏ پروتكل TCP/IP‏ ، مرورگر اطلاعات گسترده ای را ‌ برای سرويس دهنده وب‏ ‏ ارسال می نمايد .

يك بسته اطلاعاتی نمونه در شكل زير نشان داده شده است :

‏توضيحات‏ ‏ :

‏داده مربوط به پروتكل لايه application‏ ( در اين مورد خاص پروتكل HTTP‏ ) ، پس از هدر TCP/IP‏ قرار می گيرد‏ ‏ . جدول زير برخی اطلاعات مبادله شده بين سرويس گيرنده و سرويس دهنده وب را نشان می دهد .

‏عملكرد

‏نوع اطلاعات

‏سرويس گيرنده وب يك درخواست GET‏ را برای سرويس دهنده وب ارسال و از وی درخواست اطلاعاتی را با استفاده از

GET /HTTP/1.1

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 152

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما