محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 111
  • بازدید دیروز : 514
  • بازدید کل : 834728

دانلود تحقیق VPN 28ص


دانلود تحقیق VPN 28ص

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

VPN 28ص

قسمتی از متن :

 

‏2

‏شبکه vpn ‏چیست

‏همزمان با عموميت يافتن اينترنت ، اغلب سازمانها و موسسات ضرورت توسعه ‏شبکه اختصاصی خود را بدرستی احساس کردند. در ابتدا شبکه های اينترانت مطرح ‏گرديدند.اين نوع شبکه بصورت کاملا" اختصاصی بوده و کارمندان يک سازمان با ‏استفاده از رمز عبور تعريف شده ، قادر به ورود به شبکه و استفاده از منابع ‏موجود می باشند. اخيرا" ، تعداد زيادی از موسسات و سازمانها با توجه به ‏مطرح شدن خواسته های جديد ( کارمندان از راه دور ، ادارات از راه دور )‏، ‏اقدام به ايجاد شبکه های اختصاصی مجازی VPN)Virtual Private Network) ‏نموده اند.

‏يک VPN ‏، شبکه ای اختصاصی بوده که از يک شبکه عمومی ( عموما" اينترنت ) ‏، ‏برای ارتباط با سايت های از راه دور و ارتباط کاربران بايکديگر، استفاده ‏می نمايد. اين نوع شبکه ها در عوض استفاده از خطوط واقعی نظير : خطوط Leased ‏، از يک ارتباط مجازی بکمک اينترنت برای شبکه اختصاصی بمنظور ‏ارتباط به سايت ها استفاده می کند.

‏عناصر تشکيل دهنده يک VPN

‏دو نوع عمده شبکه های VPN ‏وجود دارد :

◁ ‏دستيابی از راه دور (Remote-Access) . ‏به اين نوع از شبکه ها VPDN)Virtual private dial-up network)‏، نيز گفته می شود.در شبکه های فوق ‏از مدل ارتباطی User-To-Lan ( ‏ارتباط کاربر به يک شبکه محلی ) استفاده می ‏گردد. سازمانهائی که از مدل فوق استفاده می نمايند ، بدنبال ايجاد تسهيلات

‏2

‏لازم برای ارتباط پرسنل ( عموما" کاربران از راه دور و در هر مکانی می ‏توانند حضور داشته باشند ) به شبکه سازمان می باشند. سازمانهائی که تمايل ‏به برپاسازی يک شبکه بزرگ " دستيابی از راه دور " می باشند ، می بايست از ‏امکانات يک مرکز ارائه دهنده خدمات اينترنت جهانی ESP)Enterprise service provider) ‏استفاده نمايند. سرويس دهنده ESP ‏، بمنظور نصب و پيکربندی VPN ‏، ‏يک NAS)Network access server) ‏را پيکربندی و نرم افزاری را در اختيار ‏کاربران از راه دور بمنظور ارتباط با سايت قرار خواهد داد. کاربران در ‏ادامه با برقراری ارتباط قادر به دستيابی به NAS ‏و استفاده از نرم افزار ‏مربوطه بمنظور دستيابی به شبکه سازمان خود خواهند بود.

◁ ‏سايت به سايت (Site-to-Site) . ‏در مدل فوق يک سازمان با توجه به سياست ‏های موجود ، قادر به اتصال چندين سايت ثابت از طريق يک شبکه عمومی نظير ‏اينترنت است . شبکه های VPN ‏که از روش فوق استفاده می نمايند ، دارای گونه ‏های خاصی در اين زمينه می باشند:

▪ ‏مبتنی بر اينترانت . در صورتيکه سازمانی دارای يک و يا بيش از يک محل ( ‏راه دور) بوده و تمايل به الحاق آنها در يک شبکه اختصاصی باشد ، می توان ‏يک اينترانت VPN ‏را بمنظور برقرای ارتباط هر يک از شبکه های محلی با ‏يکديگر ايجاد نمود.

▪ ‏مبتنی بر اکسترانت . در موارديکه سازمانی در تعامل اطلاعاتی بسيار نزديک ‏با سازمان ديگر باشد ، می توان يک اکسترانت VPN ‏را بمنظور ارتباط شبکه های ‏محلی هر يک از سازمانها ايجاد کرد. در چنين حالتی سازمانهای متعدد قادر به ‏فعاليت در يک محيط اشتراکی خواهند بود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 152

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما