محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 399
  • بازدید دیروز : 127
  • بازدید کل : 834502

دانلود مقاله خلاصه گزارش طرح آموزش عملی نماز پایه سوم دختران


دانلود مقاله خلاصه گزارش طرح آموزش عملی نماز پایه سوم دختران

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (خلاصه گزارش طرح آموزش عملی نماز پایه سوم دختران) را ویرایش کنید.

خلاصه گزارش طرح آموزش عملی نماز پایه سوم دختران - word (..doc) - دانلود,مقاله,خلاصه,گزارش,طرح,آموزش,عملی,نماز,پایه,سوم,دختران,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏2

‏موضوع : خلاصه گزارش طرح آموزش عملی نماز پایه سوم دختران

‏ سپاس و ستایش پروردگار جهانیان را که توفیق آموزش بهترین عمل را‏ ‏نصیب‏مان‏ کرد.

‏ گزارشی که پیش رو دارید خلاصه طرح اموزش عملی نماز ویژه دختران پایه سوم ابتدایی است که بنا بر برنامه ارائه شده از سوی سازمان از ابان ماه شروع و ‏تا‏ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه می یابد.

‏ آموزش احکام و مسائل ضروری مربوط به نماز ویژه دختران پایه سوم طبق تقویم زمان بندی این طرح با جلسات توجیهی مربوط به این طرح که والدین دانش آموزان نیز حضور داشتند شروع شد، در این جلسات به ضرورت علاقه مند سازی و ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان و آموزش صحیح نماز و احکام اولیه اشاره شد و اولیا هم قول همکاری را در زمینه اجرای هر چه بهتر این طرح به بنده دادند.

‏اولین موضوع مورد بحث در این طرح آموزش اصول دین بود که بعد از توضیح و تبیین هر یک از این اصول و آشنایی دانش آموزان با معنا و مفهوم هر یک از این اصول و همچنین ضرورت وجود هر یک از این اصول دانش آموزان در گروه به بحث و تبادل نظر درباره اصول دین پرداختند سپس نماینده گروهها برای دیگر گروهها یکی از این اصول را توضیح دادند تا دانش آموزان با تبادل نظر میان همدیگر به درک عمیق تر و بهتری نسبت به این مطلب پیدا کنند

‏اصولاً دانش آموزان در گروه به شکل بسیار خوبی به یادگیری مطلب می پردازند و این مطلبی بود که من در آموزش موضوعات مختلف آموزش نماز ‏به آن توجه کردم و به آن مبادرت ورزیدم.

‏موضوع دیگر آموزش مفهوم تقلید بود که برای آموزش این موضوع به دانش آموزان این موضوع گوشزد شد که انسان در زندگی در مسائل و مشکلات خود به متخصص در آن مورد مراجعه می کند مانند مراجعه به پزشک جهت درمان بیماری، سپس آنان به این باور رسیدند که در مسائل دین هم می توانند به مرجع تقلید بعنوان متخصص در دین مراجعه کنند.

‏2

‏دانش آموزان با زمان سن تکلیف خود که پایان نه سالگی است هم اشنا شوند، همچنین با سن تکلیف در پسران که پایان پانزده سالگی است آشنا شدند.

‏در خصوص آموزش عملی وضو ابتدا طرز صحیح وضو گرفتن توسط ‏معلم مربوطه‏ و همچنین با استفاده از سی دی آموزشی به فراگیران آموزش داده شد سپس دانش آموزان در گروه به برطرف کردن اشکالات یکدیگر پرداختند و برعملکرد انان در گروه هم نظارت شد

‏دانش آموزان با وضوی جبیره که در مواقع اضطرار و مواقعی که آب برای بدن ضرر داشته باشد و همچنین طرز صحیح انجام این وضو در گروه آشنا شدند و آن را تمرین کردند

‏درباره آموزش تیمّم و کار گروهی تیمم و همچنین مواقعی که تیمم جایز است برای دانش آموزان گفته شد که مواقعی که آب نباشد یا برای بدن ضرر داشته باشد و یا دسترسی به آن ممکن نباشد و یا با سختی و مشقّت همراه باشد می توانند تیمم کنند همچنین چند نمونه از چیزهایی که تیمم بر آنها صحیح می باشد جمع آوری شد و دانش آموزان تیمّم را به صورت گروهی تمرین کردند.

‏در خصوص مکان و ‏لباس‏ نمازگزار به دانش آموزان دو مطلب پاک بودن و غصبی نبودن توضیح داده شد و آنها به خوبی به این مسئله پی بردند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 834

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما